Rozmowa ze współproducentem Zakonu Feniksa Data: 2007-04-7, 22:38 Dodał: patix
Game's Radar udało się przeprowadzić krótki wywiad z Justinem Manningiem - współproducentem gry Harry Potter i Zakon Feniksa. W wywiadzie Justin opowiada, na czym skupiono szczególną uwagę, tworząc grę. Wspomniane są również jej największe zalety, miejsca, których będzie się działa akcja oraz w jakie postacie będą mogli wcielić się gracze. Zapraszamy pod więcej.
środa, 4 kwietnia 2007
Razem z Justinem Manningiem, współproducentem Zakonu Feniksa, usiedliśmy w studio EA Games UK, by dowiedzieć się, co kryje się za plotkami otaczającymi najmroczniejszą jak dotąd powieść o Harrym Potterze...
Pokochaliśmy sposób, w jaki Bully pozwala nam odkrywać szkołę - czy tego samego możemy spodziewać się w Zakonie Feniksa?
Manning: Największą wskazówką, jaką otrzymaliśmy od fanów, jest to, że chcą oni samodzielnie odkrywać Hogwart. Mając to na uwadze stworzyliśmy grę, w której nadal obecny jest narracyjny wątek filmowy, ale gracz może wybierać w szerokiej różnorodności misji w dowolnej kolejności. Odkrywać świat, by odnaleźć dawców misji, a potem odkrywać dalsze zadania i misje dla nich. Kolejnym ważnym dla fanów elementem gry jest możliwość do odkrywania świata magią; nie oznacza to wybierania zaklęć w danych lokacjach zgodnie z wymaganiami misji, ale odkrywanie czarodziejskiej natury zamku. A więc możesz używać zaklęć na każdym elementcie świata, a on będzie reagował.
Jakie są główne elementy z filmu, na których planujecie się skoncentrować?
Manning: Włączamy w to wszystkie plany filmowe: Little Whinging i atak dementorów, Grimmauld Place, ucieczkę Freda i George'a z Hogwartu i wydarzenia z Ministerstwa Magii. Jest także kilka misji związanych z Pokojem ?yczeń.
Czy postacie z Czary zostaną utrzymane w Zakonie?
Manning: W Zakonie Feniksa skupiliśmy naszą uwagę na stworzeniu wspaniałej gry dla pojedynczego gracza, zaadresowanej do wszystkich fanów i graczy. Daliśmy wam też możliwość zagrania w pojedyncze misje, w których wcielacie się w inne postacie, włączając w to Freda i George'a, Syriusza Blacka czy Dumbledore'a.
Zaklęcia w Czarze wypadły naprawdę nieźle. Czy macie jakieś plany by je odnowić lub podrasować?
Manning: Stanowczo zostawiamy fizyczną magię, jaką udało się nam rozwinąć w ostatnim roku i dodajemy do tego znaczące ulepszenia. Otrzymacie sześć zaklęć odkrywczych i siedem potrzebnych do walki.
Spodobały się nam poza-zamkowe lokacje z zeszłego roku - ucieczka przed smokiem, pływanie i tak dalej. Czy one powrócą?
Manning: Zakon Feniksa ma więcej lokacji, gdzie gracz może wybrać gdzie iść i w którym momencie. Zawsze jest wybór. Tylko kilka razy zdarza się, by gra toczyła się liniowo - dla specyficznych wyreżyserowanych filmowo momentów - takich jak ucieczka Freda i George'a z Hogwartu.
Czy wersje następnej generacji będą współgrały z PS2? A jak z połączeniem z Wii-mote?
Manning: Poświęcliśmy dużo uwagi PS2, ponieważ tam znajduje się główna rzesza naszych odbiorców. Na PS3 i Xbox 360 jest dużo bogatsza grafika. Wersja Wii wygląda fantastycznie. Poświęciliśmy wiele uwagi gestom na konsoli Wii. Po raz pierwszy będzie można naprawdę machać różdżką.
Dodatkowo TUTAJ znajdziecie screeny z gry. Wersja do druku Powrót
|